.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يامين پور زشت ترين چهره هفته !
يامين پور زشت ترين چهره هفته !

در حالي كه رسانه هاي بيگانه در آستانه انتخابات يكپارچه و به صورت كاملا هماهنگ اخبار مربوط به سران فتنه را پوشش مي دهند شبكه تلويزيوني صداي آمريكا VOA در برنامه "خوب بد زشت" خود خوب ترين ، بدترين و زشت ترين چهره هفته را معرفي كرد .

به گزارش صراط مجري اين شبكه كه علاقه زيادي به مطرح شدن دارد ميرحسين موسوي را به دليل اتخاذ موضع مناسب! و محكوم كردن اعدام 5 تروريست بمب گذار به عنوان بهترين چهره هفته ، محمود احمدي نژاد را به عنوان بدترين چهره و و دكتر وحيد يامين پور مجري برنامه دیروز، امروز، فردا را به عنوان زشت ترين چهره هفته معرفي كرد .
وي در حالي كه يك دست خود را در پيراهنش برده بود و به حالت مسخره وانمود مي كرد كه دستش قطع شده است عنوان كرد كه دست من را احمدي نژاد قطع كرده است!
مجري شبكه فارسي زبان سازمان سيا در ادامه با اشاره به سخنان رئيس جمهور كشورمان مبني بر قطع دست دست اندازان به بيت المال گفت كه دستش به همين دليل قطع شده است .
در ادامه برنامه اين دلقك مجري نما افزود: "يامين پور به عنوان زشت ترين چهره هفته معرفي مي شود و دليلش هم براي اين است كه من از او خوشم نمي آيد!"
اين انتخاب از سوي آمريكايي ها نشان از اثرگذاري بالاي دیروز، امروز، فردا با اجراي خوب دكتر يامين پور دارد .
گفتني است در آستانه نزديك شدن به سالگرد انتخابات 22 خرداد فتنه گران و رسانه هاي اجاره اي آنها تلاشهاي بسياري را در جهت جو سازي و ايجاد تنش صورت داده اند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.